Tuesday, July 10, 2012

Neng Neng Nong Neng


TRIAD:- Ku Ingin Terus Lama Pacaran Disini

Tiba-tiba gua suka denga lagu ni.. dah macam gua punya kepala yang noneng noneng mikir nak kena prepare nak impress doctor pembimbing.. dah dua hari gua kena perli sebab buat kerja ala kadar dan tulis status patient tak lengkap. Gua bukan sengaja nak buat silap..1st day doc datang lambat gua pon naik bingung nak buat ape..skali suruh handle patient sendiri sampai setel tetiba..gelabah ler gua. Haih..ape la nasib, gua buat hal time patient tengah banyak pulak. Sampai hari ni gua kena perli..blom tambah lagi gua dapat lecture pasal adat-adat jawa yang gua kena ikot..nje doc.. nje.. 


No One Choose To Get Sick..
But I Chose To Be a Doctor..,
So I Should Choose To Be A Good One

1 comment:

MR toriQ said...

haha sabar mey...lu pasti bisa nje..