Wednesday, August 1, 2012

FLASHBACK?



Kemarin duduk2 masa terawih tiba2 ter flashback le few years back(nampak sangat tak khusyuk..ape da..nak kate ade setan hasut, setan dah kena ikat, kuat pulak aku mengelamun).. Hmm..banyak bende yang teringat. Bende2 bangang yang dah buat dulu.. Banyak jugak aku buat silap dengan orang ni..haih..
Teringat le time dulu2 banyak beri harapan kat orang lain..harapan yang tinggal harapan..huhu. Kalo pikir2 balik nape la aku buat dulu. Memberi harapan pada orang2..tak termasuk lagi yang terasa mendapat harapan. Kesimpulannya..janganlah bermain denga perasaan seseorang, akibat dia kekal tuk jangka panjang, dan kita pon mesti tak mau kena macam tu..

Hmm..harap2 semua manusia yang aku pena buat silap dulu dah maafkan lah. Silap yang kita buat pada orang ni memang susah nak dilupakan..even dah pernah minta maaf tapi still lagi ada rasa salahnya tu.

But..still.. If I Can Turn Back Time.. I Wont Change Any single Things..
Sebab semua tuh banyak jugak peri aku pengajaran hidup..even sampai sekarang rasa bersalah..


No comments: